Bouwmarkt

Bouwmarkten zijn gevoelig voor concurrentie van buitenaf of zelfs branchevreemde concurrenten, zoals Bol.com of Coolblue. Consumenten gedragen zich vandaag de dag onvoorspelbaar. Toch geloven wij nog wel in fysiek winkelbezoek. Expertise, dus kennis van product en klant (gedrag), shopbeleving en omnichannel strategie is bepalend voor de toekomst.

Omdat bouwmarkten vaak gehuisvest zijn in grote panden met een groot oppervlak, is het een uitdaging om het pand kostenefficiënt te voorzien van technische installaties zoals verlichting en camerabewaking, toegangscontrole, telefonie, IT, etc. Niet alleen de winkelvloer maar ook de planfondhoogte maken dat er goed gekeken moet worden naar de investering versus opbrengt. Uitgangspunt is dat de installatie moet bijdragen aan een juiste shopbeleving.

Store Intelligence

Vanwege de grote concurrentie is het van belang alles te weten van uw winkelbezoeker. Ook hiervoor heeft Hollander Techniek verschillende intelligente Store Solutions. Te denken valt aan People Counting en Video Analyse.

Neem contact op

Karin de Bleyser

Karin de Bleyser
Sr. Business Consultant Retail
06-3900 69 25 | 

Mail Karin de Bleyser

Deel deze pagina: