New Store: “Er is werk aan de winkel”

25-08-2016

Als je dan als consument vandaag de dag besluit om naar een fysieke winkel te gaan om jouw gewenste product te kopen, in plaats van dit online(!) te doen, dan wil je horen, zien en voelen. Oftewel je wilt beleving. Je wilt een verkoper die begrijpt wat jij zoekt, iemand met kennis van zaken en je wilt snel en adequaat geholpen worden. Of als extra service jouw gekozen product via een digitaal display in bijvoorbeeld een andere kleur thuis gestuurd krijgen. Je wilt je weg kunnen vinden in de winkel(routing) en niet te lang voor de kassa moeten wachten. Toch?

Een ‘New Store’, met technische vernuftigheden, die het gemak en de beleving van de klant bevorderen is dan de oplossing. Met de juiste systemen en slimme apparaten kunnen verkoopmedewerkers de klanten echte aandacht geven. Ook bestaan er toepassingen en tools die de retailer inzicht geven in het winkelbezoek en aankoopgedrag. Met dit inzicht kan de retailer o.a. haar winkel(routing) of personele bezetting op een geschikte manier aanpassen. Het belangrijkste blijft dat de retailer, in een ‘New Store’, jou als consument in zijn winkel optimaal kan bedienen.

New Store Hollander Techniek

 

Kortom, er is werk aan de winkel

De Nederlandse retailmarkt verandert in razend tempo. In de komende tien jaar gaat er meer veranderen dan in de afgelopen twintig of dertig jaar. Retailers moeten hun klanten kennen om de gewenste koopervaring te kunnen bieden. Hollander Techniek is nauw betrokken bij deze ‘New Store’ ontwikkelingen en biedt verschillende oplossingen, waaronder Instore Analytics en Digital Signage.

 
Uitrol en Integratie New Store

Uitrol en integratie van ‘New Store’  tools en oplossingen moeten op een efficiënte manier plaatsvinden. Hierbij speelt ons projectmanagement, logistiek en service een belangrijke rol. Deze ervaring hebben we onder andere opgedaan bij Albert Heijn, Perry Sport, Vodafone en Van Gogh Museum.

Contact

Karin de Bleyser

Karin de Bleyser
Sr. Business Consultant Retail
06-3900 69 25 | 

Mail Karin de Bleyser

Deel deze pagina: