Trimenzo

Trimenzo en Hollander Techniek

Opdrachtomschrijving

Trimenzo had de behoefte om het zorgpersoneel niet onnodig belasten met handelingen die de bewoner nog prima zelf konden doen. Domotica oplossingen kunnen de bewoners zelfredzamer maken en het zorgpersoneel ontlasten. Met behulp van IT kan een efficiëntieslag voor de organisatie gemaakt worden.

Oplossing

Dertig appartementen en tachtig aanleunwoningen zijn uitgerust met de laatste snufjes op het gebied van zorgdomotica. Zo zijn er basisfuncties als verpleegoproep en voordeur-intercom geïnstalleerd. Daarnaast zijn er meer geavanceerde mogelijkheden gecreëerd zoals een digitaal cliëntdossier en dwaaldetectie om verdwaalde bewoners terug naar huis te brengen.

Alle systemen zijn aan elkaar gekoppeld en zijn toekomstgericht gebouwd. Hollander Techniek heeft namelijk alle IT open-platform gemaakt.

Reactie van de klant

We willen zo min mogelijk stress ontwikkelen bij bewoners. Daarnaast willen we zorg op maat aanbieden. Daarbij is niet de techniek leidend, maar zijn de functies leidend. Door het cliëntdossier via de terminal in de woonkamer te ontsluiten, zijn we transparant naar de cliënt en zijn familie. Het cliëntdossier is geen papieren tijger meer.

Neem contact op

Mark de Jong

Mark de Jong
Adviseur IT
+31 55-368 1162 |  

Mail Mark de Jong

Projectinfo

Opdrachtgever:

Stichting Trimenzo

Doorlooptijd:

december 2012 – juni 2013

Adviseur:

VAC Thuistechnologie

Locatie:

Twello

Segment:

Zorg

Deel deze pagina: