De ontbrekende schakel in de customer journey

De fysieke winkel is binnen het sterk groeiende online landschap hét kanaal waarmee retailers de customer experience kunnen versterken. Om in te kunnen spelen op de behoeft en van uw klanten, is verdiepend inzicht en kennis van klantgedrag cruciaal. De impact op de aantrekkingskracht, klantbetrokkenheid, aankoopgedrag en loyaliteit zijn de belangrijkste indicatoren voor succes. Juist die moeten dus gemeten worden.

De Retail Versneller reikt u daarbij de hand. Deze datagedreven totaaloplossing biedt een beproefde methodiek voor shop optimalisatie op basis van klantgedrag.

De Retail Versneller is de ontbrekende schakel en brengt de belangrijkste touchpoints binnen de customer journey in kaart. Met ons unieke instore analytics platform, combineren wij innovatieve AI technologie, big data en analyses met onze jarenlange kennis en kunde.

De Retail Versneller biedt realtime stuurinformatie om commerciële, financiële en operationele processen klantgericht te managen.

Onze betrokken experts adviseren en begeleiden retail organisaties bij complexe vraagstukken om groei en verbetering te realiseren. Wij ondersteunen u bij het implementatieproces voor shop optimalisatie, van strategie tot en met uitvoering op de winkelvloer.

Verrassend - Betrokken - Betrouwbaar

Karin de Bleyser

Karin de Bleyser
Sr. Business Consultant Retail
+31 6 3900 69 25 | 

Mail Karin de Bleyser

Klantcase

Inzet personeel voor groei en klanttevredenheid

De uitdaging?

De inzet van personeel efficiënter plannen en in lijn brengen met het servicebeleid om de klantbeleving te verbeteren en maximaal gebruik te maken van de verkooppotentie. 

De oplossing!

De Retail Versneller legt de verbinding tussen KPI’s op het gebied van personeelsplanning en klantenservice model. Door AI sensortechnologie, slimme algoritmes, data-analyses en real-time alerts wordt het serviceniveau geoptimaliseerd met een maximale focus op rendement en klantenservice.

Dit biedt relevante informatie om;

  • de impact van personeel op klanttevredenheid en conversie te bepalen;
  • de personeelsplanning beter af te stemmen op trends in bezoekersstromen;
  • de toegevoegde waarde van personeel op klantinteractie te managen.

Het resultaat?!

Hogere klanttevredenheid, meer omzet en een hoger bonbedrag per klant door cross -en upsell en lagere kosten door een efficiëntere inzet van het winkelpersoneel.

Deel deze pagina: